onsdag den 16. marts 2016

Hæklede kaniner


Den sidste uges tid har jeg blandt andet brugt på, at hækle et par kaniner, tage billeder, skrive opskriften ren og sidst og ikke mindst få lavet dette indlæg. Nu er jeg så blevet færdig med det hele og jeg håber i vil tage godt imod mine kaniner, Jeg kalder dem Kirsten Kanin og Karsten Kanin. Opskriften er gratis og er en påske hilsen fra mig. Jeg håber kaninerne kan pynte rundt omkring. Der er selvfølgelig ikke så  længe til påske, men man kan sagtens nå at lave et par stykker inden.. Ellers er de jo også fine til næste år.

Kirsten og Karsten har selvfølgelig ønsket, at forevige sig selv på en masse billeder og jeg har derfor opfyldt deres ønske. Nedenfor følger et udpluk af de maaaange billeder, der blev taget, da kaninerne legede fotomodel for en dag,

"Se en spændende urtepotte Kirsten, mon den gemmer på noget godt - jubii jeg fandt en fin gulerod. Tror jeg vil kalde mig selv for heldige Karsten"
"Se Karsten jeg fandt et lækkert påskeæg. Skal jeg hjælpe dig med at få guleroden op?"
"Den gulerod sad godt fast. Nu kravler jeg op og nyder udsigten og min dejlige gulerod. Vil du også op Kirsten, for så kan jeg godt give dig en pote"
"Nå du vil hellere finde et andet sted. Jeg ligger mig lige ned og kikker på himlen. Du kalder bare ,når du har fundet et godt sted, hvor vi kan dele guleroden og ægget sammen. Tror jeg kan høre hun kalder nu, men så må jeg hellere hoppe ned og finde Kirsten"
" Det er altså et dejligt og romantisk sted du fandt til os.Her kan vi rigtig sidde og hygge os. Skal vi begynde med guleroden først?"

Har du også fået lyst til at hækle et skønt kaninpar....eller måske kun en enkelt, så kan du hente opskriften lige HER.

10 kommentarer:

  1. Jeg når det måske ikke INDEN påske men det kunne nu også være et fint projekt til fridagene - og så er de jo klar til næste år :-) I øvrigt en rigtig, rigtig fin opskrift du har lavet. Tak for "påskeæg" - den burde du egentlig tage penge for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og så er det jo i god tid ;) tak for rosen...ja måske, men har valgt at dele den gratis, da jeg også har glæde ved det. God påske :)

      Slet
  2. De er utrolig flotte :o)sikke nogle søde ansigter de har.
    vh. Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) jeg har også brugt lidt tid på at få det helt rigtige udtryk frem og der blev også pillet op en enkelt gang undervejs ;)

      Slet
  3. Søde kaniner. Tak for opskriften

    SvarSlet
  4. De er vel nok skønne - tak for endnu en dejlig opskrift

    SvarSlet
  5. Ihh og åhhh, hvor er de søde. Tusind tak.

    SvarSlet
  6. De er da bare så fine 👍🐇

    SvarSlet

Læg meget gerne en kommentar - det gør mig så glad :)
Jeg svarer altid, hvis du har spørgsmål og som regel også på andre kommentarer - måske ikke lige med det samme, men ligeså snart jeg har tid

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.