tirsdag den 20. november 2012

Det er MIN !






Man jo ikke sidde stille og strikke hele tiden, så jeg træner også flere gange i ugen.
Det har længe irriteret mig, at min medbragte drikkedunk, som bare er en tom vandflaske, kan være svær at genkende fra andres i trænings-lokalet  Derfor tænkte jeg, at jeg måtte lave et eller andet så jeg let kunne se, hvilken flaske der var min og desuden kunne undgå, at de andre også forvekslede deres med min.
Derfor har jeg strikket et rør som jeg kan trække på min flaske og nu har jeg lige pludselig min helt egen unikke drikkeflaske, der er let genkendelig.

 Måske laver jeg flere, så jeg kan skifte betræk alt efter humør.
















Jeg har strikket mit rør med noget strømpegarn, jeg engang har købt i den lokale brugs.



Jeg har slået 48 masker op, fordelt på 4 pinde og strikket rundt i rib ( 2 ret, 2 vrang ) på pind nr. 3 indtil ønskede længde.
Jeg stoppede ved 32. omgang, hæftede to ender, trak røret på flasken og så var jeg klar til noget fitness.


Du kan selvfølgelig også bruge Magic loop metoden. Drops har en instruktions-video på deres side her.





Du må meget gerne bruge ideen, men husk at linke til min blog - Tak



8 kommentarer:

  1. Super god idé, det er nu ikke så rart at dele vandflaske med fremmede mennesker

    SvarSlet
  2. Ja ikke - nej jeg vil ha den for mig selv :)

    SvarSlet
  3. Tak skal du ha' - ideen kan også bruges selvom man ikke går til fitness ;)

    SvarSlet
  4. Super god ide. Du skrev om farven grøn, og besøg i genbrugsbutikker, og de ting har du tilfælles med et par stykker i caféen, foruden altså det der med strik, snak og inspiration.
    Så fin og sjov de skjuler er

    SvarSlet

Læg meget gerne en kommentar - det gør mig så glad :)
Jeg svarer altid, hvis du har spørgsmål og som regel også på andre kommentarer - måske ikke lige med det samme, men ligeså snart jeg har tid

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.