søndag den 14. februar 2016

Nøglering med hæklet hjerte - give away


Hold da op - nu er vi midt i februar og dette er mit første indlæg i år. Jeg har to nytårsfortsætter og begge går det lidt sløjt med.
For det første vil jeg drikke lidt mere rødvin i år. Her skal nok tilføjes, at mit indtag af diverse former for alkohol har været nærmest ikke eksisterende de sidste mange år. Dette skyldes delvist, at jeg har passet meget på min vægt og alkohol fremmer jo ikke ligefrem et vægttab. Indtil videre kan jeg tælle et enkelt glas hvidvin, så jeg er ikke gået helt amok ;) men jeg har stadig planer om, at jeg vil have lidt mere nydelse i mit liv og det må gerne være med god samvittighed, at jeg blandt andet giver mig selv lov til et glas vin en gang imellem.
Det andet fortsæt er, at jeg vil blogge mere end sidste år og selvom jeg har haft en langsom start, kan det nytårsfortsæt sagtens nå at blive en realitet. Nu er jeg i hvertfald i gang :)

I anledningen  af Valentinsdag har jeg kreeret en nøglering med et hæklet hjerte. Fredag aften kom min mand sent hjem fra arbejde og jeg sad og hæftede ender på hjertet. Da han så hjerte, var hans første reaktion "Nej er det til mig". Jeg måtte skuffe ham og fortælle, at lige dette hjerte fik han ikke...og resten må i tænke jer til ;)

Hjertet er lavet til en af mine søde læsere. Hvis du kunne tænke dig, at få denne nøglering sendt hjem til dig, kan du deltage i lodtrækningen ved at skrive en kommentar til dette indlæg. Jeg trækker en vinder lørdag d. 20. februar. Håber at mange vil deltage i denne lille give away - fra mig til dig :)

26 kommentarer:

  1. Uhhhh, det søde hjerte må da meget gerne komme hjem til mig :)

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre fra dig! :o)
    Super sød hjerte, og jeg er selvfølgeligt med :o)

    SvarSlet
  3. super flot hjerte, og lige i min farve, passer perfekt til MINE nøgler

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint, det må gerne flyve hjem til mig. Glæder mig til at høre mere fra dig

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint, det må gerne flyve hjem til mig. Glæder mig til at høre mere fra dig

    SvarSlet
  6. Så fint pyntet nøkkelring!

    SvarSlet
  7. Den er sørme fin. Den må gerne komme hjem til mig og pynte mine arbejdsnøgler.

    SvarSlet
  8. Den er sørme fin. Den må gerne komme hjem til mig og pynte mine arbejdsnøgler.

    SvarSlet
  9. Den er SÅ fin og passer lige i øjet med at jeg skal være lidt mere "pjattet" i 2016. Jeg håber den kan ende hos mig 😁

    SvarSlet
  10. Sikke en fin nøglering, den må gerne pynte mit nøglebundt. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Hvis jeg skulle være heldig, skal den helt sikkert gives videre til min skønne datter, som hjælper mig hver dag❤️❤️❤️

    SvarSlet
  12. Hvor er det et fint hjerte, det vil jeg da gerne vinde:-)
    Held og lykke med dit forsæt om mere nydelse i livet, det synes jeg er et skønt mål at sætte sig:-)

    SvarSlet
  13. Hvor er det et fint hjerte, det vil jeg da gerne vinde:-)
    Held og lykke med dit forsæt om mere nydelse i livet, det synes jeg er et skønt mål at sætte sig:-)

    SvarSlet
  14. Rigtig flot hjerte, det må gerne ende over hos mig på øen i Østersøen ��

    SvarSlet
  15. Hvor er det en sød ide, så fin.

    SvarSlet
  16. Hvor er det fint. Mvh Eva evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  17. Rigtig sød - jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  18. Sikke et fint hjerte <3
    Det må rigtigt gerne flytte ind hos mig :0), så jeg krydser mine fingre og håber på mit held

    SvarSlet
  19. Den måtte gerne pynte i mine nøgler ��

    SvarSlet
  20. Jeg hækler jo næsten aldrig, men derfor kan jeg jo sagtens nyde at se dine frembringelser med hæklenålen. Så dit hjerte vil være velkommen her.

    SvarSlet
  21. Det må også gerne komme hjem til mig, det er rigtigt søde. Laver du et til manden?

    SvarSlet
  22. Den er så fin :) Jeg kan godt forstå at din mand blev skuffet...
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  23. Måske er det for sent at være med, men jeg prøver alligevel :-)

    SvarSlet

Læg meget gerne en kommentar - det gør mig så glad :)
Jeg svarer altid, hvis du har spørgsmål og som regel også på andre kommentarer - måske ikke lige med det samme, men ligeså snart jeg har tid

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.