søndag den 20. december 2015

Print selv etiketter


Julen nærmer sig med hastige skridt og i juletravlheden var jeg lige ved at glemme, at jeg havde lavet et ark med etiketter. De er lavet til mine engleglas og er lige til at printe ud og nogle af dem kan også anvendes til de andre juleglas og måske også som til og fra kort.

Håber der er nogle, der får glæde af etiketterne selvom jeg er lidt sent ude...men de kan jo også bruges næste år.

Du kan hente filen med etiketterne lige HER

Og opskriften på de hæklede engle kan du finde HER

Jeg vil også gerne sige tak for alle de søde kommentarer jeg har fået på det sidste. Det gør mig glad og det betyder rigtig meget for mig.
Jeg har ikke selv været så flittig med at få lagt en kommentar og jeg er også lidt bagefter med at få svaret på de spørgsmål, som jeg modtager på bloggen og på mails. Håber på jeres forståelse, for jeg forsøger efter bedste evne, at få svaret alle så hurtigt, som muligt.

Håber i nyder 4. søndag i advent og måske har tid til lidt afstressende håndarbejde eller andre kreative sysler ind imellem juleforberedelserne :)






6 kommentarer:

  1. Dine engle er vildt søde og har i høj grad fået det til at trække i mig - men jeg har holdt mig i skindet!
    Ingen nørklerier så længe jeg har tennisalbuesmerter (selv om det er en barsk kold tyrker at gå igennem).
    (Rettelse: næsten ingen nørklerier. Jeg skal i gang med at forsøge med lidt strik, en lille trøje mangler kun for- og halskanter inden den er klar til gavepapir).

    SvarSlet
  2. Sød tanke med fine etiketter på engleglassene.
    Selv tak for søde kommentarer. Det luner og det er altid dejligt med en hilsen.
    Og så må svarene kommer, når der er mulighed for det...
    Vi skriver jo blog, fordi vi synes, det er sjovt. Er der ikke tid/lyst/overskud kan/må vi holde pause og samle kræfter.
    Ønsker dig og dine kære en god, hyggelig, hjertevarm jul sammen og med plads til sjov og kreative sysler ind imellem.

    SvarSlet
  3. God jul til dig og dine Aslaug. På gensyn i 2016

    SvarSlet
  4. De er så fine, de der etiketter. Tak for linket. Jeg vil ønske dig en glædelig jul.

    SvarSlet
  5. Super fine etikker - perfekte til at bruge på julegaverne. Tak for inspirationen til næste år.

    SvarSlet
  6. Kan huske, at nogle magen til stod hjemme hos min mormor, når vi kom på besøg. Sådan nogle strikkedyr vækker minder.

    SvarSlet

Læg meget gerne en kommentar - det gør mig så glad :)
Jeg svarer altid, hvis du har spørgsmål og som regel også på andre kommentarer - måske ikke lige med det samme, men ligeså snart jeg har tid

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.