lørdag den 4. maj 2013

Sidste pip om den strikkede ugle

Strikket ugle filtet og tør
Jeg fik da vist aldrig vist min strikkede ugle helt færdig. Efter den kom ud af vaskemaskinen, fik uglen lov at tørre med en lille papkasse indeni. Uglen er blevet næsten magen til den, som er afbilledet i opskriften inde på Sandnes Garns hjemmeside, så det kan jeg jo kun være tilfreds med. Hvis du skulle få lyst til også at strikke dig en ugle - kan opskriften findes lige her og den er ganske gratis.
Jeg har været til fødselsdag i eftermiddag og i morgen skal jeg til en konfirmation, så der er i denne weekend ikke megen tid tilbage til blogs og kreative sysler. Derimod fortærer jeg lidt flere kalorier end normalt, så på mandag, må jeg hellere gi' den en ekstra skalle i mit fitness center.
Nu skal jeg i gang med at lave en æggekage og jeg har lovet Andreas (som mener bacon er det bedste krydderi i verden), at vi ikke skal gå ned på bacon. Det må vist kaldes en weekend i synd, men det skal man give sig selv lov til engang imellem.
I aften vil jeg hygge mig med familien, strikke lidt og måske er der en god film vi skal se. Ønsker alle en skøn lørdag aften og en dejlig søndag, med forhåbentlig en masse sol. Jeg har hørt vejret skulle blive rigtig godt imorgen.

8 kommentarer:

  1. Uglen er blevet rigtig sød :) Sikke et program du har, jeg kan godt forstå at du skal slappe af i aften. God fornøjelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! - det har været et lidt hårdt program her i weekenden, men det har også været hyggeligt :)

      Slet
  2. Skæg ugle - og god ide at tørre den med en kasse indeni.
    god fornøjelse med alle festerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! - Det har været en fornøjelig weekend ;)

      Slet
  3. Den er da blevet helt vildt sød

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg synes også den er ganske sød :)

      Slet
  4. Uglen klarede da fint vasken og er rigtig flot, kan slet ikke forestille mig hvorfor den skulle være til papvin - det her giver mere mening :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den blev helt fin og den er bedst uden papvin for mit vedkommende ;)

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - det gør mig så glad :)
Jeg svarer altid, hvis du har spørgsmål og som regel også på andre kommentarer - måske ikke lige med det samme, men ligeså snart jeg har tid

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.