lørdag den 11. juli 2015

Vinderen af hækle kittet blev....


Jeg har nu fundet en vinder af et hæklekittet fra kukuk.dk, som jeg brugte til larven Ludvig. Først og fremmest vil jeg sige stor tak til alle, der har deltaget og lagt en kommentar i håb om at vinde. Det kunne jo være skønt, hvis man kunne sende et kit til alle, men desværre er der jo som bekendt kun en vinder.

Der var 75 kommentarer i alt, hvoraf der var 6 gengangere som ikke tæller med, 69 lodder blev det til. Den heldige vinder blev nummer 21 og jeg har talt mig frem til, at det er Hanne med denne kommentar: "Det vil være et fint sommerprojekt".
Nu håber jeg så på at sommeren kommer med mere varme og sol, så Hanne evt. kan sidde ude og hækle sin egen larve :)

5 kommentarer:

  1. Tillykke til Heldige Hanne :-)

    SvarSlet
  2. Ju hu. Hvor heldig kan man være. Og så lige når sommerferien er begyndt.

    SvarSlet
  3. Ja jeg siger også tillykke og kittet lander snart i din postkasse Hanne :)

    SvarSlet

Læg meget gerne en kommentar - det gør mig så glad :)
Jeg svarer altid, hvis du har spørgsmål og som regel også på andre kommentarer - måske ikke lige med det samme, men ligeså snart jeg har tid

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.