lørdag den 7. december 2013

Gamle retro bøger

Billederne er lånt fra Nikisgarage
Jeg deltager i en giveaway hos Nikisgarage. Der er to skønne gamle kreative retrobøger på højkant. Bøgerne gad jeg godt vinde og jeg fordobler mine chancer ved at skrive dette indlæg. Du kan selvfølgelig også deltage i denne giveaway, men for min skyld må du godt lade være ha ha ;) men kik ind til Ellen og se lidt flere billeder fra de to bøger. Den med Gunvor og Harriet Ask kender jeg i forvejen og jeg har lånt bogen på biblioteket mange gange. Der er mange fine ting i den bog og selvom den er gammel, bliver den jo ikke ringere af det ;) Den anden kender jeg ikke, men mon ikke der kunne være noget, som kunne være inspirerende at kikke nærmere på. Er sikker på der også findes gode ideer i denne bog - ikke kun til glitterpapir, men også til papir og karton. Begge bøger skal i hvertfald være så velkomne i min bogreol, hvor de kommer i selskab med en masser andre bøger - både lidt nyere, men også som disse lidt ældre fra 60'erne.

4 kommentarer:

Læg meget gerne en kommentar - det gør mig så glad :)
Jeg svarer altid, hvis du har spørgsmål og som regel også på andre kommentarer - måske ikke lige med det samme, men ligeså snart jeg har tid

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.