tirsdag den 7. maj 2013

Hæklede frøer

Jeg er ingen frøprins, men du er min prinsesse!
Nu har jeg langt om længe fået mine frøer hæklet færdige, fyldt, monteret og broderet. Jeg har også fået taget nogen billeder (læs mange) og nu er jeg glad for at kunne vise dem frem til alle jer, der læser med. Jeg er blevet meget tilfreds med frøerne og har hygget mig med at lave dem. Jeg har også hygget mig med at fotografere frøerne og det kom der en del billeder ud af, så nedenfor er der "lidt" billedspam - kunne ikke rigtig vælge, hvilke, der skulle med i dette indlæg - så....

Hva' - kunne du tænke dig at dele en flue med mig?
Har jeg forøvrigt fortalt dig du er smuk ?

Han er nu meget nuttet, når han sådan hvisker søde ord i øret på mig.

Jeg forsøger lige med en arm rundt om hende -
Yes! hun protesterer ikke
Thi hi - Jeg bliver helt genert. han er da vist en frækkert, men sød det er han.

Uhm - hvor dufter hun godt

Nu har jeg vist fået mig charmeret ind i varmen. Det er nu lidt hyggeligt, at sidde her nede ved åen og holde om min drømmepige.
Er der noget bedre end at ligge her i solen sammen med en smuk pige - det skulle da lige være et kys eller to?
Jeg er gået i gang med, at få renskrevet mine notater, som jeg har nedfældet, mens jeg har hæklet. Skriblerierne skulle der gerne komme en brugbar opskrift ud af. Jeg har også planer om en Give away eller som nogen også kalder det et Bloglotteri, men det skal i nok høre mere om.

Tilføjelse d. 27. juni 2013: Nu kan opskriften købes for 30,- 

44 kommentarer:

  1. Ih - de er altså super søde dine forelskede frøer <3

    SvarSlet
  2. Næh hvor er de søde, klart der skulle flere billeder til, det er jo et flot par de to - smiler

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak- ja de klæder da hinanden ikk' og så er de fotogene ;)

      Slet
  3. Åhhhh hvor er de kære og så den lille historie du har lavet i forbindelse med billederne, godt fundet på er helt vilde med dem. Jeg er stor samler af frøer i forskellige afskygninger, glas, porcelæn m.m. og hvorfor så ikke også disse hvis der kommer en opskrift på dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg har også en forkærlighed for frøer og samler også :)

      Slet
  4. Hold da helt op hvor er de fantastiske - jeg er forelsket :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - der er frøerne vist også - i hinanden ;)

      Slet
  5. De er da noget af det sødeste :-)

    SvarSlet
  6. Endnu en gang vil jeg udtrykke min beundring. De er bare sååååå fine, fække, søde og hvad man ellers kan komme i tanke om af ros for dine frøer!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op og tusind tak ;)- du har jo også set den "in real life"

      Slet
  7. De er bare så søde - herlige billeder du har skudt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - kunne slet ikke stoppe igen - tror familien synes jeg er skør, der blev grinet godt og grundigt af mig da jeg var igang ;)

      Slet
  8. Dem kan man da ikke andet end holde af - de får mig til at smile og det betyder du har gjort det godt :)
    Uhuu.. jeg skal da helt sikkert være med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er da dejligt, at få nogle til at smile :)

      Slet
  9. Det er da de skønneste frøer, jeg nogensinde har set ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du set mange? måske ikke af garn :)- spøg til side, jeg takker :)

      Slet
  10. Jeg er forelsket i dine skønne frøer. De er bare søde.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og frøerne er forelskede - så det er bare godt :)

      Slet
  11. Jeg sidder her og smiler helt om til ørerne :o) ... hvor er de super søde :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at vide, at de har bragt smilet frem - Tak :)

      Slet
  12. Hvor er de søde ... ;0)

    SvarSlet
  13. Jeg er i forvejen pjattet med frøer, og dine billeder har bestemt ikke gjort det mindre. De er simpelthen pragtfulde ;-)))))))))))))
    Kvak kvak
    Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også en lille mani med frøer. Tak for dine ord om mine :)

      Slet
  14. Nej, hvor er de søde. Jeg er forelsket :)
    Det kunne være så dejligt med en opskrift..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' - jeg har skudt en give away igang, måske du er heldig :)

      Slet
  15. De er bare herlige.
    Jeg er spændt på din give away/bloglotteri :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - spændingen kan udløses, hvis du læser mit indlæg i dag ;)

      Slet
  16. Hvor er de altså bare fede og så fede billeder du har lavet :-) Og skøn historie :-) jeg vil vente spændt på dit bloglotteri :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak også til dig. Dejligt du kan lide mine billeder og min lille historie.
      Du behøver ikke vente længere nu ;)

      Slet
  17. Hvor er de søde dine frøer, jeg skal da vidst til at besøge denne blog regelmæssigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - du skal vær hjertelig velkommen forbi :)

      Slet
  18. Super super fed billedserie ... De er bare for kære :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - den var også sjov at lave ;)

      Slet
  19. Hvor er de altså bare søde

    SvarSlet
  20. Dine frøer er helt fantastiske og billedserien ligeså - jeg har siddet længe og nydt dette indlæg. Tak for en skøn lille historie!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt - dejlig du kunne lide indlæget og historien :)

      Slet
  21. hejsa
    ja jeg har inde og kigge på din blog nogle gange , og speciel disse søde frøer er rigtig søde , jeg følger dig mest på facebook da det er her jeg mest på

    det er som da ligemeget hvilken af frøerne jeg måske vinder da de begge er søde
    mvh
    linda_k@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal ind på indlægget: give away, for at være med :) - men tak!

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - det gør mig så glad :)
Jeg svarer altid, hvis du har spørgsmål og som regel også på andre kommentarer - måske ikke lige med det samme, men ligeså snart jeg har tid

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.