mandag den 10. december 2012

Julegave, mus og strik


Nu er jeg heldigvis kommet godt igang med julegaveindkøbene og det er altså dejligt, at der er noget, som hedder e-handel - det er da nemt og jeg har kunnet sidde hjemme og shoppe, alt imens sneen dækkede vejene.
Den anden eftermiddag fik jeg lyst til, at være lidt god ved mig selv. Jeg har længe ønsket mig en tablet, som skulle være min helt egen og kun min og  ikke var så stor. Da jeg var på indkøb sammen med mine børn "faldt" jeg over en Nexus 7. Min søn, der er ret god til alt, hvad der har med teknik at gøre, overbevidste mig om, at det var et fantastisk køb til pengene og derfor tog jeg en hurtig beslutning om, at den skulle da med mig hjem. Så nu har jeg givet mig selv en før julegave og ih hvor er jeg glad for den. Jeg er helt sikker på, at den skal jeg nok få meget glæde af.
Lidt håndarbejde er der også blevet lavet lidt af her i weekenden. Jeg har hæklet mig et par mus og opskriften lægger jeg ud her på bloggen, når jeg får ren-skrevet mine noter.

Endvidere er jeg begyndt på en ræv, men mere om den senere.



8 kommentarer:

  1. tillykke med julegaven til dig selv. Den kan man blive afhængig af. Jeg har godt nok kun en dele een. På gensyn i morgen, jeg skal nok lade være med at tage musefælde med, det ville jo være synd for de små mus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for sidst - er glad for du lod musefælden blive hjemme, når jeg nu havde taget mus med :)

      Slet
  2. Dejligt, at man nogen gange kan forkæle sig selv. Er det ikke overskud??

    Spændende strik du har gang i.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg selv forkælelse er ikke det værste man kan byde sig selv :)

      Slet
  3. Hvor har du mange søde hækle og strikketing på din blog, er på din side første gang men bestemt ikke sidste. Jeg har ikke selv en blog men læser gerne andres, helst noget med garn.
    Hilsen Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord og velkommen til min blog :)

      Slet
  4. Skønt "Jeg har købt mig selv en julegave"
    Jeg købte mig selv en fødselsdagsgave i sommer - et fedt kamera :-) Manden blev godt nok lang i ansigtet - smiler.
    Hvor er det nogle skønne mus du har hæklet :)
    Knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er dejligt med gaver til sig selv :) og tak for musekomplimenter

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - det gør mig så glad :)
Jeg svarer altid, hvis du har spørgsmål og som regel også på andre kommentarer - måske ikke lige med det samme, men ligeså snart jeg har tid

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.